W moim golfie 1.4 FSI przy przebiegu 103000km przeskoczył łańcuch rozrządu .Oczywiście nie muszę dodawać że musiałem wymienić silnik !!!
Offline
I badz tu ku**a madry. Kupujesz auto z lancuszkiem, myslisz, ze mozesz smigac a tu jeb i silnik do wymiany . Powiedz jeszcze, ktory to rok? Mechanik co powiedzial? Dlaczego sie tak stalo? Czy po prostu pech?
Offline
Prawdopodobnie winny był napinacz .Koszt naprawy silnika , to jest wymiana rozrządu , nowy tłok ,głowica ,wtrysk to około 8000 zł nowy silnik 12000zł.Ja kupiłem z rozbitka za 1800 zł.
Offline
To i tak powinnienes byc zadowolony, bo za caly silnik dales tyle co za jeden pompowtrysk do TDI. Tak wlasnie myslalem, ze z napinaczem moglo byc cos nie tak.
Offline
Moze za bardzo dawales aucie po garach? Bo tego typu rzeczy nie biora sie z normalnej eksploatacji auta, moge sie oczywiscie mylic.
Offline
Czy miał ktoś z was problem z czujnikiem NOX ?
Offline
Jesli masz problem z tym czujnikiem to lepiej go od razu wymienic, takie awarie tych czujnikow zwiazane sa przede wszystkim z jakoscia paliwa, zreszta juz bylo napisane o tym, ze generalnie silniki fsi sa bardzo czule na jakosc paliwa,
PS. Prosze na przyszlosc nie robic Off Topow tylko zakladac nowe tematy.
Offline
Mam takze Golfa V 1.4 FSi takze mialem problem z rozrzadem na stan pazdziernik 2009 kosztuje około 1100 zł i dodatkowo problem z silnikiem wymiana piersieni sztuk 4 po 200 zl tak do wiadomosci innych uzytkownikow
Offline
To i tak nie jest tak zle u mnie np. ostatnio w tdi zaczal sie chyba dwumas odzywac, skromnie liczac (wymiana dwumasu i sprzegla od razu) 2500+
Offline
Mati napisał:
To i tak nie jest tak zle u mnie np. ostatnio w tdi zaczal sie chyba dwumas odzywac, skromnie liczac (wymiana dwumasu i sprzegla od razu) 2500+
Po czym sÄ…dzisz ze dwumas pada?Jakies charakterystyczne objawy?Jaki masz przebieg?
Ostatnio edytowany przez kropek (04-11-2009 21:23:32)
Offline
witam czy zagłuszał ktoś zawór egr w fsi 2l
Offline
Cześc
jestem od niedawna posiadaczem golfa 5 1,6 mpi i niedawno się dowiedziałem iż w głowicy sa trzy uszczelki między blokiem a tą gómową od dekla kalwiatóry i wygląda ze sa tam przecieki czy trudno się ją wymienia i czy można samemu ? bez rozkręcania wałka rozrządu
Offline
Igooo44 napisał:
Cześc
jestem od niedawna posiadaczem golfa 5 1,6 mpi i niedawno się dowiedziałem iż w głowicy sa trzy uszczelki między blokiem a tą gómową od dekla kalwiatóry i wygląda ze sa tam przecieki czy trudno się ją wymienia i czy można samemu ? bez rozkręcania wałka rozrządu
Jakoś nie jasno to tłumaczysz. Między blokiem a deklem jest jedna uszczelka którą wymienia się poprzez odkrecenie wszystkich śrub w deklu. Chyba że jeszcze coś utrudnia w jego ściągnięciu to też odkrecasz bądź luzujesz. Co do uszczelnienia wałka rozrządu Który wychodzi na łączeniu dekla z blokiem. Bez ściągnięcia paska rozrządu ii koła zebatego tego nie uszczelnisz. Na walku siedzi simering. ¯eby tego było mało. Przy tym demontażu nie zawsze udaje się go dobrze włożyć. Ale to już inna sprawa. Na początek umyj silnik i zlokalizuj wyciek
Offline
silnika jest czysty i był czyszczony dodatkowo przy wymianie uszczelki pod deklem ostatnio byłem u gazownika i mmnie zaskoczył trzecią uszczelką i stwierdził iż jest niewielki wyciek faktycznie były przepocenia z lewej strony ale nie mogę znalesć nigdzie w necie info na temat tej uszczelki może kotoć coś widział
Offline
Z lewej strony. Czyli tam skąd wychodzi wałek rozrządu?kiedyś w moim polo 1.4 16V 101KM tam było mokro.a dało się to dopiero zauważyć od spodu. A żeby zobaczyć czy to spod wałka musiałem zdjąć osłonę paska wałka rozrządu. Napisz dokładnie gdzie się poci. Lub jakieś foto
Offline
Cześć Pojawił się nowy problem minowicie nie działają swiatła cofania i przeciw mgielne w tylnej klapie jak i zamek i wycieraczka zarazem jak nacisnę klamkę to sterownik zaczyna coś tam pomrukiwać i włącza się w wtedy też wycieraczka ale to od czasu do czasu normalnie nie da się otworzyć i właczyć wycieraczki żarówki nie wyglądają na spalone a mimo to swięci się kontrolka i komunikat niedziałją swiatła stopu i przeciwmgielne bespieczniki przejrzałem i są wszystkie dobre
Offline
cześć to była przyczyna przetartych kabli w gumowym kolanku z lewej strony przy kapie bagażnika naprawiłem - wszystko działa prawidłowo kontrolki też nie świecą na pulpicie
Offline