krzywki napędzają pompo wtryski i jak beda wytarte czy cos to juz nie tak beda wtryski działac np
Offline
ok z wałkiem i jego krzywkami wiem o co chodzi. zauważyłem że na 3 wtrysku zanika napięcie. mechanik doginal wsówkę i pomagało na krótko. az dwa razy sciagal pokrywe i poprawial po sobie i to samo. jest jakiś inny sposób na sprawdzenie kabli czy one są całe? może co innego jest powodem ze do wtrysku napięcie nie dochodzi. może przez tą usterke wtrysk nie domaga a za nim pierwszy. proszę o pomoc i własne podobne przypadki
Offline
ja tez miałem pronlem z kabelkami przy wtrysku mi go wyłączyło i po kilku odpaleniach działał dogięcie w wtyczce pomogło ale tylko on nie działał
Offline
Z wałkiem i jego krzywkami już temat ogarnięty, zauważyłem że na jeden pompowtrysk nie dochodzi napięcie, majster scciągnął ookrywę i podgiął, i pomogło na kilka sekund, drugi raz sciągnął pokrywę i poprawił po sobie, bez zmian, konsultowałem ten temat z dwoma mechanikami, i dwie różne opinie, jeden mówi że wymiana też moze nic nie dac a drugi ze wsowki juz nie trzymają i trzeba wymienic wiązkę, co radzicie po własnych doswiadczeniach, a moze problem lezy gdzie indziej... pomocy
Offline
ja jak szukałem z tym problemem to doczytałem ze te wiązki padaja wiec moze wiązke wymien umnie pomogło mocne dogiecie wtyczki wsuwki w instalacji i mam spokuj z tym mi podpowiedział kolega trzeci5. spróbuj wymienic instalacje jak juz dogiecie nie pomaga albo mocniej dognij umnie jak dogiełem wtyczke to wsadzic nie mogłem ale jest ok
Offline
Proszę o pomoc. mój golf nie pali na 4 cylindry. wyświetla komunikat ( brak napiecia na trzecim pompowtrysku) wydaje mi się że wiązkę sprawdzalem. co radzicie. dodam że szykował em się do wymiany pompowtryskow i wtedy był sporadyczny zanik. dziś wymieniłem pompki i wogóle napiecia nie ma na trzecim. czyżby jakas wiązka? ?
Offline
dodam jeszcze . dziwna sprawa że wywala błąd że brak napiecia czy cos takiego na wtrysku a w komompie pokazuje na tym wtrysku korekte (kosmiczną 3.0 czy - nie pamiętam. możliwe żeby przy uszkodzonej wiązce miał wraz kontakt z komputerem bo jednak korekte pokazuje. dodam że wtryski sa prawie nowe. sprawdzone. proszę o pomoc
Offline
Zawór pompy / Duese cylindra 2-N241 usterka elektryczna w obwodzie prądowym mi taki błąd wywalało pomogło zdjęcie kostki z tej pompki i dogjecie pinów w kostce i mam przejechane 5 tys km i ok. spróbuj u siebie moze ci to pomoze.
P.S to nie był problem codzienny wyskakiwał kiedy mu sie chciało dodam ze jednak silnik cały czas trząsł powyżej 2500rpm więc moze to dognij i sprawdz
Offline
u mnie nawet przy 800. obrotach. chodzi na 3 cylindry, po zmianie pompek wyskakuje błąd na 1 cylindrze (brak napiecia)myślę że to coś z elektroniką sprawdzalem na cylindrach ciśnienie i na dwóch ma 32 i na dwóch 34. miary nie podaje bo sie na tym nie znam. ale podobno silnik zdrowy. dziś oddałem auto do elektro mechanika . podobno najlepszy nad bugiem:) a pochwale się że dowoziła tam moje auto laweta 1.20gr. za kilometr. zapłaciłem za 70km 80zł. gość jezdzi po całej polsce za tą stawkę a jest z chełma woj lubelskie. mogę dac tel.
Ostatnio edytowany przez Kristo666 (10-05-2014 05:26:06)
Offline
wałek , wtryski wymienine ale teraz jakoś gorzej odpala na ciepłym , na zimnym może też delikatniej gorzej, mechanik zalecił wymiane rozrusznika, wymieniony i to samo, co radzicie
Offline
dawke rozruchową zmień
Offline
Witam panowie. Mam pytanko, generalnie mój wóz śmiga ładnie ale zauważyłem, że czasem przy ruszaniu delikatnie szarpie. Nie dzieje się to zawsze więc nie wiem czy to wina mojej niestabilnej nogi czy może coś ze sprzęgłem? Auto ma 100k dopiero przejechane 1.9 BXF 90km. Czasami jak ruszam czuję delikatne drgania, na pozostałych biegach nigdy (no chyba że obroty spadną do tych 1200-1300 to wtedy normalka że drży). Ze 2 razy miałem też taką sytuację że stałem w korku i na wolnych obrotach delikatnie szarpało, ale nie dzieje się to jakoś nagminnie, wręcz bardzo bardzo rzadko, o czym to może świadczyć? Poza tym auto chodzi jak żyleta.
Offline
moze sprzegło było podjarane gdzies;) albo dwumasa juz daje oznaki
Offline
Witam wszystkich serdecznie jestem tutaj poraź pierwszy i mam duży problem kupiłem parę dni temu Golfa 1,9 TDI 66 kw / 90km podczas odpalania silnika zimnego ciepłego silnik odpala od pierwszego razu jest super ale silnik szarpie jak by miał wypaść z ramy, dostaje takego kopa mocy i czuć jak wyrywa do przodu , odpala super jest zrywny ,jak odpali silnik to nie szarpie pracuie ruwno ,proszę o pomoc co morze być przyczyną takej sytuaci dziękuię Mirek .K
Offline
orzel13 napisał:
Witam wszystkich serdecznie jestem tutaj poraź pierwszy i mam duży problem kupiłem parę dni temu Golfa 1,9 TDI 66 kw / 90km podczas odpalania silnika zimnego ciepłego silnik odpala od pierwszego razu jest super ale silnik szarpie jak by miał wypaść z ramy, dostaje takiego kopa mocy i czuć jak wyrywa do przodu , odpala super jest zrywny ,jak odpali silnik to nie szarpie pracuje równo ,proszę o pomoc co morze być przyczyną takiej sytuacji dziękuję Mirek .K
Offline
orzel13 napisał:
Witam wszystkich serdecznie jestem tutaj poraź pierwszy i mam duży problem kupiłem parę dni temu Golfa 1,9 TDI 66 kw / 90km podczas odpalania silnika zimnego ciepłego silnik odpala od pierwszego razu jest super ale silnik szarpie jak by miał wypaść z ramy, dostaje takego kopa mocy i czuć jak wyrywa do przodu , odpala super jest zrywny ,jak odpali silnik to nie szarpie pracuie ruwno ,proszę o pomoc co morze być przyczyną takej sytuaci dziękuię Mirek .K
przyjrzyj się poduszką silnika czy nie są pozrywane,zobacz czy guma w poduszkach nie jest popękana,koniecznie sprawdź dolną poduszkę,
Offline
trzeci5 napisał:
orzel13 napisał:
Witam wszystkich serdecznie jestem tutaj poraź pierwszy i mam duży problem kupiłem parę dni temu Golfa 1,9 TDI 66 kw / 90km podczas odpalania silnika zimnego ciepłego silnik odpala od pierwszego razu jest super ale silnik szarpie jak by miał wypaść z ramy, dostaje takego kopa mocy i czuć jak wyrywa do przodu , odpala super jest zrywny ,jak odpali silnik to nie szarpie pracuie ruwno ,proszę o pomoc co morze być przyczyną takej sytuaci dziękuię Mirek .K
przyjrzyj się poduszką silnika czy nie są pozrywane,zobacz czy guma w poduszkach nie jest popękana,koniecznie sprawdź dolną poduszkę,
dolna poducha może nie robi takiego efektu bo jest na sankach ale któraś z górnych owszem może, najprościej maskę w gore i złapać za jakiś sztywny element i poruszać to widać czy poduchy wyrobione czy nie , jak nie sa wyrobione to dosc sztywno bedzie
Ostatnio edytowany przez lemis (06-11-2015 23:19:26)
Offline
jeśli na dolnych poduszkach będą widoczne ślady zużycia (pęknięcia gumy)to kwalifikuje się do wymiany jeśli wymienisz górne poduszki a dolne zostawisz to może to przyśpieszyć zużycie górnych,co za znaczenie ma to że dolne poduchy są osadzone w saniach?
Offline