Będę dopiero coś wiedział dopiero w środe...Auto atoi u mechanika na swoją kolei.
Ale z oceny mechanika najprawdopodobniej zatarły się panewki..Pytałem się mechanika czy w takim razie zatarte panewki by dawały efekt że nawet na pych koła nie chciały się krecić na asfalcie...???
Powiedział że tak...Jak odpalałem go dopiero po 2 godzinach to tak mogły się spiec pomimo że nic przed zgaszeniem auta nie dawało do niepokoju..¦ilnik chodził całkiem normalnie bez kopcenia na właściwych obrotach, bez żadnych stuków czy pisków.
A rozrząd jest cały..
Offline
master napisał:
i co wyszlo?
Będę dopiero coś wiedział dopiero w środe...Auto atoi u mechanika na swoją kolei.
Ale z oceny mechanika najprawdopodobniej zatarły się panewki..Pytałem się mechanika czy w takim razie zatarte panewki by dawały efekt że nawet na pych koła nie chciały się krecić na asfalcie...???
Powiedział że tak...Jak odpalałem go dopiero po 2 godzinach to tak mogły się spiec pomimo że nic przed zgaszeniem auta nie dawało do niepokoju..¦ilnik chodził całkiem normalnie bez kopcenia na właściwych obrotach, bez żadnych stuków czy pisków.
A rozrząd jest cały..
Offline
Witam proszę o poradę, golf plus 1.9 90km 2005r,wrzucam 1 bieg i nic słabo rusza zero mocy o innych biegach nie ma mowy, turbina gruszka ok, czy jest możliwe że to przepływomierz?
Offline
Swieci check?
Sprawdzenie przplywki jest dosc proste, odlacz kostke, odpal i sprobuj sie przejechac powininen miec wiecej mocy jesli to przeplywka.
Offline