Ogłoszenie

Dział Download m.in. z instrukcjami obsługi dostępny TYLKO dla zarejestrowanych użytkowników!
ZAMÓW NAKLEJKĘ FORUM JUŻ DZIŚ!>>>tutaj<<<

#19 16-02-2011 21:36:38

jurasvip
On wie wszystko
Od: Opole
Zarejestrowany: 12-12-2010
Ostatnia wizyta: 01-01-1970
Posty: 734

Re: Jakie opony polecacie do 1,9 TDI

michelin, good year, pirelli, bridgestone...
a co do rozmiaru, wziąłbym 205/50/17

Offline

 

16-02-2011 21:36:38

VW REKLAMA
Google AdSense


#20 17-02-2011 16:04:47

Andregal
Aktywny
Od: Kraków
Zarejestrowany: 19-01-2011
Ostatnia wizyta: 01-01-1970
Posty: 59

Re: Jakie opony polecacie do 1,9 TDI

czy to nie bedzie za niski profil na te nasze kochane drogi?Teraz mam 195/65/15 i tee sa ok:).Troche sie boje ze 50 to bedzie za niski chyba ze sie myle powiedzcie cos wiecej na ten temat..

Offline

 

#21 17-02-2011 20:37:42

Marco
Admin
Od: Bielsko-Biała
Zarejestrowany: 23-07-2010
Ostatnia wizyta: 01-01-1970
Posty: 1342
Silnik/Moc: 1.4 TSI/152 KM
Serwis

Re: Jakie opony polecacie do 1,9 TDI

ja jeżdżę na profilu 45, samochód jest mniej komfortowy, i twardszy.. ale nie jest tak źle, trzeba tylko uważać na nasze polskie dziury..


VW FOREVER! CLICK ON A PHOTO smile

http://imagizer.imageshack.us/v2/150x100q90/843/ddrx.jpg

Offline

 

#22 17-02-2011 21:37:53

jurasvip
On wie wszystko
Od: Opole
Zarejestrowany: 12-12-2010
Ostatnia wizyta: 01-01-1970
Posty: 734

Re: Jakie opony polecacie do 1,9 TDI

Andregal napisał:

czy to nie bedzie za niski profil na te nasze kochane drogi?Teraz mam 195/65/15 i tee sa ok:).Troche sie boje ze 50 to bedzie za niski chyba ze sie myle powiedzcie cos wiecej na ten temat..

wszystko zależy od tego ile jeżdzisz i po jakich drogach.Jesli dużo jezdzisz, a drogi w okolicy są raczej dziurawe i koniecznie chcesz wieksze alu, kup 16, załóż 205/55/16 i jakoś to będzie...
Co do profilu "50" uważam że jest on kompromisem między wyglądem a komfortem, 2 lata jezdzilem na takich oponach i nic złego sie nie wydarzyło.
Aktualnie jeżdże na 225/40/18 no i tutaj juz rzeczywiście jest to "szaleństwo", tzn musisz ciągle uważac po czym jezdzisz a nocą najlepiej włączyć długie i halogeny żeby broń boże nie wpaść w jakąś przepaść big_smile

Offline

 

#23 18-02-2011 12:55:53

Andregal
Aktywny
Od: Kraków
Zarejestrowany: 19-01-2011
Ostatnia wizyta: 01-01-1970
Posty: 59

Re: Jakie opony polecacie do 1,9 TDI

dzieki za pomoc teraz musze wszystko przemyslec i zobaczymy co to bedzie.smile

Offline

 

#24 18-02-2011 15:32:37

Zzibi
Szeregowy
Zarejestrowany: 09-09-2010
Ostatnia wizyta: 01-01-1970
Posty: 17

Re: Jakie opony polecacie do 1,9 TDI

Co sądzicie o tych oponach GOODYEAR Excellence
195/65R15 91H

Offline

 

#25 18-02-2011 19:39:03

Marco
Admin
Od: Bielsko-Biała
Zarejestrowany: 23-07-2010
Ostatnia wizyta: 01-01-1970
Posty: 1342
Silnik/Moc: 1.4 TSI/152 KM
Serwis

Re: Jakie opony polecacie do 1,9 TDI

oponki na pewno są OK, w końcu to Goodyear..
tak w ogóle, to przy doborze opon ważny jest wybór dobrej marki, ewentualnie konkretnej serii opon..
rozmiar w tym przypadku mało ważny, jeśli konkretna firma wypuszcza na rynek dobrą gumę, to w każdym jej rozmiarze..
można też dyskutować o zachowaniu się samochodu na konkretnych gumach, to jest już inny temat..


VW FOREVER! CLICK ON A PHOTO smile

http://imagizer.imageshack.us/v2/150x100q90/843/ddrx.jpg

Offline

 

#26 06-03-2013 09:36:39

Marco
Admin
Od: Bielsko-Biała
Zarejestrowany: 23-07-2010
Ostatnia wizyta: 01-01-1970
Posty: 1342
Silnik/Moc: 1.4 TSI/152 KM
Serwis

Re: Jakie opony polecacie do 1,9 TDI

W moim Golfie fabrycznie miałem te opony, tyle że w rozmiarze 205/55/16,
Do dzisiaj jeżdżą na nich moi rodzice, opony mają już prawie 5 lat, i sprawują się super, więc ze swojej strony mogę polecić tą firmę smile


VW FOREVER! CLICK ON A PHOTO smile

http://imagizer.imageshack.us/v2/150x100q90/843/ddrx.jpg

Offline

 

#27 06-03-2013 17:51:45

krystof1986
Szeregowy
Zarejestrowany: 18-07-2012
Ostatnia wizyta: 01-01-1970
Posty: 42
Silnik/Moc: 1.9 TDI 105PS

Re: Jakie opony polecacie do 1,9 TDI

Ja mam Letnie Pirelli Cinturato P7 205/55R16 91V i jestem superowo zadowolony:)
Cena jest jaka jest,ale za dobra jakosc trzeba zaplacic...

Pozdrawiam

Offline

 

#28 07-03-2013 06:13:13

soldier89
Nad wyraz gadatliwy
Od: Śląskie
Zarejestrowany: 06-03-2012
Ostatnia wizyta: 01-01-1970
Posty: 217
Silnik/Moc: BKC / 77kw 105km

Re: Jakie opony polecacie do 1,9 TDI

Ja polecam Continetal sport na lato a Vredestiany na zimę troszkę drogie al w górach naprawdę sie sprawdzają


http://img191.imageshack.us/img191/9421/dsc1531l.jpg

Offline

 

#29 07-03-2013 10:36:46

Emil20
On wie wszystko
Od: Skoczów/Gliwice
Zarejestrowany: 19-03-2011
Ostatnia wizyta: 01-01-1970
Posty: 680
Silnik/Moc: 1.9 / 500 KM
Serwis

Re: Jakie opony polecacie do 1,9 TDI

Każda opona Sportowa szybciej się zużywa . Opony sportowe mają miękką mieszankę gumy przez co bardzo dobrze się trzymają ale zużycie i ch jest bardzo szybkie . Continentale o których piszecie są to opony klasy premium i jak na opone sportową jej zużycie nie jest aż tak szybkie ale moim zdaniem Bridgestone Potenza Re 050, re050a , adrenalin re002 , re070 - są lepsze . obecnie śmigam na goodyear Eigle F1 - jest to opona wycofana z produkcji ale moim zdaniem jedna z najlepszych opon mimo że nie wytrzymuje jednego sezonu . Kupując zomowe pony skusiłem się na Blizzaki Lm-32 i nie żałuje ... Bardzo fajnie się trzymają drogi w każdych warunkach z tym że na mokrym są głośne - jak to opony zimowe ... Teraz na sezon czeka mnie wymiana i stawiam na Potenzy Adrenalin Re002 225/45/17 i jestem pewien zadowolenia bo miałem przyjemność na nich jeździć i wspaniale sobie radzą na zakrętach nawet przy bardzo dużej mocy samochodu .

Offline

 

#30 07-03-2013 10:45:06

Emil20
On wie wszystko
Od: Skoczów/Gliwice
Zarejestrowany: 19-03-2011
Ostatnia wizyta: 01-01-1970
Posty: 680
Silnik/Moc: 1.9 / 500 KM
Serwis

Re: Jakie opony polecacie do 1,9 TDI

A jeśli chodzi o profil - 195/65/15 czy 205/50/r17 Musisz pamiętać że profil opony jest procentem szerokości . To nie jest wymiar w cm , im opona jest szersza tym profil jest większy zachowując  wartość np 50.

Offline

 

#31 27-07-2013 17:01:47

Turbo
Specjalista
Od: Nowa Dęba
Zarejestrowany: 15-06-2013
Ostatnia wizyta: 01-01-1970
Posty: 392
Silnik/Moc: 1.9 TDI 121km 304 Nm

Re: Jakie opony polecacie do 1,9 TDI

Dunlop SP Sport Fastresponse 205/55 R16 91 H  co sadzicie o tych oponach??. Obecnie takie posiadam i zastanawiam się nad kupnem tych samych jakie są wasze oponie???

Ostatnio edytowany przez Turbo (27-07-2013 17:07:14)

Offline

 

#32 27-07-2013 21:35:21

Turbo
Specjalista
Od: Nowa Dęba
Zarejestrowany: 15-06-2013
Ostatnia wizyta: 01-01-1970
Posty: 392
Silnik/Moc: 1.9 TDI 121km 304 Nm

Re: Jakie opony polecacie do 1,9 TDI

Pasterz napisał:

A Twoja jaka jest? Jeździsz na nich to wiesz czy huczą, szybko się ścierają, jak z przyczepnością na suchym/mokrym wink

Moja opinia o tych oponach jest dobra nie odczuwam dzięków przy większych prędkosciach a co do przyczepności to dobrze trzymają sie drogi za równo jak jest sucho tak i jak pada deszcz:)smilesmile

Offline

 

#33 06-08-2013 21:51:43

slavek
Szeregowy
Od: Szczecin
Zarejestrowany: 22-12-2012
Ostatnia wizyta: 01-01-1970
Posty: 18
Silnik/Moc: 1.4 16v 80KM

Re: Jakie opony polecacie do 1,9 TDI

ja zakupiłem nowe FALKEN 225/55R16 komplet 1400pln,miałem PIRELLI CINTURATO P7 nie czuje różnicy a cena niższa auto bardzo dobrze trzyma na suchym , ale i wodę dobrze odprowadza polecam.

Offline

 

#34 06-08-2013 21:56:48

jurasvip
On wie wszystko
Od: Opole
Zarejestrowany: 12-12-2010
Ostatnia wizyta: 01-01-1970
Posty: 734

Re: Jakie opony polecacie do 1,9 TDI

a czemu aż takie szerokie?

Offline

 

#35 06-08-2013 22:01:12

slavek
Szeregowy
Od: Szczecin
Zarejestrowany: 22-12-2012
Ostatnia wizyta: 01-01-1970
Posty: 18
Silnik/Moc: 1.4 16v 80KM

Re: Jakie opony polecacie do 1,9 TDI

nie było 215,ale weszły bez problemu tylko wydaje mi się że powinny być na 50 czy to coś będzie mi szkodzić?

Offline

 

#36 06-08-2013 22:04:16

jurasvip
On wie wszystko
Od: Opole
Zarejestrowany: 12-12-2010
Ostatnia wizyta: 01-01-1970
Posty: 734

Re: Jakie opony polecacie do 1,9 TDI

Wydaje mi sie, że powinny być 205/55/16... Węższa opona to mniejsze spalanie i minimalnie lepsze osiągi.

Offline

 

Stopka forum

Katalog Stron www statystyka Katalog stron


Powered by PunBB//Modifed by GOLFV.PL