Witam wszystkich forumowiczów
Jestem tutaj nowy ale zauważyłem, że to forum jest konkretne i rzeczowe, więc mam nadzieję, że Mi szybko pomożecie. Mam taki problem, wymieniłem rozrząd w moim golfie tj łańcuch, napinacz i dolne koło zębate to z dwoma zębatkami. Nie znalazłem znaków więc zaznaczyłem sobie swoje tak jak był poprzedni ustawiony. Po złożeniu samochód chodził okey przez jakieś 5 min lecz po tym czasie zaczął szarpac na wolnych obrotach i gasnąć po czym vag pokazał błąd w czujniku położenia wału korbowego. Czy mógł mi się nagle rozrząd przestawić z powodu zmiennej fazy rozrządu? Możecie mi podpowiedzieć gdzie znajduja się znaki lub co trzeba teraz zrobić?
Offline
Witam
Trzeba mieć specjalistyczne narzędzia do zablokowania wałków rozrządu i wału korbowego
jakieś info powinieneś znaleźć w programie Vivid Workshop lub Info Tech.
Pytanie po co dwa posty na ten sam temat ??? i dlaczego sam się za to zabrałeś jak nie masz pojęcia ???
Pozdrawiam
Ostatnio edytowany przez pietrekth7 (09-02-2012 13:27:22)
Offline
Nie wiedziałem gdzie ten post umieścić więc dlatego dwa razy to samo. Faktycznie nie mam specjalistycznych narzędzi, ale masz może schemat jak powinny być ustawione wałki i jak wał? Ja pojęcia nie mam, ale robi mi to znajomy co jest mechanikiem tylko nie umiał tam znaleźć znaków
Offline
najlepiej ściągnij sobie Vivid Workshop lub Info Tech. tam wszystko będzie
Offline
Dzięki kolego w takim razie jak tylko wrócę do domu to ściągam ten programik, dzięki za radę
Offline
Offline
Koledzy przestawiłem rozrząd wczoraj no oko według zdjęcia blokady bo tamtego programu nie mogłem ściągnąć. VAG nie pokazuje już czujnika położenia wału korbowego ale samochód się krztusi na wolnych obrotach. Zatkałem mu przepustnice i nie zgasł więc to tak jakby łapał lewe powietrze. Może wrzucicie mi screena z tego programu gdzie są pokazane znaki w Golfie
Offline
Majdanex napisał:
Koledzy przestawiłem rozrząd wczoraj no oko według zdjęcia blokady bo tamtego programu nie mogłem ściągnąć. VAG nie pokazuje już czujnika położenia wału korbowego ale samochód się krztusi na wolnych obrotach. Zatkałem mu przepustnice i nie zgasł więc to tak jakby łapał lewe powietrze. Może wrzucicie mi screena z tego programu gdzie są pokazane znaki w Golfie
Podałem Ci linka na PW do programu Vivid Workshop i musisz go ściągnąć nie ma innej opcji
W programie masz krok po kroku jak demontować i montować łańcuch w FSI 1.6
Bez programu nie poradzi sobie pewnie mechanik który wymienia ci łańcuch
Rada
Ustaw poprawnie wszystko i dopiero uruchom silnik !!!
Jeśli nie jesteś pewien, że ustawiony jest poprawnie nie uruchamiaj auta !!!
pozdro
Ostatnio edytowany przez pietrekth7 (10-02-2012 13:00:13)
Offline
Na tej aukcji kupisz niedrogą blokadę wałków rozrządu do 1,6 FSI
http://allegro.pl/blokada-rozrzadu-vw-f … 00996.html
Podziwiam za odwage, koła zębate wałków rozrządu są "gołe" niekołkowane i aby ustawic rozrząd odpowiednio należy zablokowac wałki.
Ostatnio edytowany przez RUTRA (11-02-2012 15:51:24)
Offline
witam mam pytanie przy opalaniu 1.6 fsi przy wystudzonym silniku słychać przez chwile dziwny hałas co to może być ?Czy można z tym jeżdzić? Może ktoś pomoże. silnik ma przejechane 55 000 km
Ostatnio edytowany przez wyścigowy@@@ (15-08-2013 12:52:16)
Offline
Witam. W sprawie rozrządu. Posiadam Golfa Plusa 1,6 fsi. Właśnie jest u mechanika i ma zmieniany rozrząd. Nurtuje mnie jedna kwestia. Jest to 115konny silnik. Ja jakoś nie czułem tego w moim aucie. bardzo ciężko się zbierał a na niewielkich wzniesieniach redukował bieg nawet czasami do "trójki". Czy tak słaba moc tego auta mogła wynikać ze źle założonego wcześniej rozrządu lub jego uszkodzenia? Czy problem powinien zniknąć po wymianie na nowy?
Offline
Nagar - trzeba wyczyścić (niekoniecznie rozbierać silnik) i potem OIL CATCH założyć.
Offline