Witam! Posiadam Golfa mk5 1.4 TSI 122KM z przebiegiem 35 tys. Ostatnio jadąc po mieście nagle poczułem brak mocy podczas przyśpieszania. Stałem na światłach i podczas ruszania, przyśpieszania było tak jakby odjąć z 60KM. Rozpędzał się powoli ale równo. Dodam, że na luzie wszystko ok, ciągie bez żadnych oporów. Zgasiłem silnik pod supermarketem, po kilku sekundach odpaliłem i było to samo. Poszedłem zrobić zakupy, wracam po około 30-40 min. odpalam i jadę i niby wszystko wróciło do normy. Temperatura tego dnia wynosiła jakieś 20 stopni. Wróciłem do domu (30 km) i przez trasę wszystko było ok. Nie wiem co mogło być przyczyną tamtej utraty mocy. Być może kiepska jakość paliwa. Tankowałem w przed dzień połowe baku i do problemu zrobiłem jakieś 40 km, a więc nie wiem. Możecie mi pomóc znaleźć odpowiedź? Z góry dziękuję.
Offline
pk26 napisał:
Witam! Posiadam Golfa mk5 1.4 TSI 122KM z przebiegiem 35 tys. Ostatnio jadąc po mieście nagle poczułem brak mocy podczas przyśpieszania. Stałem na światłach i podczas ruszania, przyśpieszania było tak jakby odjąć z 60KM. Rozpędzał się powoli ale równo. Dodam, że na luzie wszystko ok, ciągie bez żadnych oporów. Zgasiłem silnik pod supermarketem, po kilku sekundach odpaliłem i było to samo. Poszedłem zrobić zakupy, wracam po około 30-40 min. odpalam i jadę i niby wszystko wróciło do normy. Temperatura tego dnia wynosiła jakieś 20 stopni. Wróciłem do domu (30 km) i przez trasę wszystko było ok. Nie wiem co mogło być przyczyną tamtej utraty mocy. Być może kiepska jakość paliwa. Tankowałem w przed dzień połowe baku i do problemu zrobiłem jakieś 40 km, a więc nie wiem. Możecie mi pomóc znaleźć odpowiedź? Z góry dziękuję.
Może to byc początek końca pedału przyspieszenia (gazu).
Offline
Pasterz napisał:
To to cholerstwo też się zużywa? w dieslach to samo?
W moim FSI padł pedał gazu, objawy były takie, że na biegu jałowym silnik reagował praktycznie prawidłowo na ruch pedału, ale pod obciążeniem silnik uzyskiwał w bardzo długim czasie max 2500 obr/min, bardzo oporny na ruch pedału gazu, objawy podobne do padniętej przepływki w dieslu. Co do diesla to nie wiem.
Ostatnio edytowany przez RUTRA (29-09-2012 20:56:49)
Offline
no mam nadzieje, że to była tylko chwilowa niemoc mojego golfika. Od tamtej pory jeździ prawidłowo, zobaczymy co dalej... Taki pedał gazu to pewnie z kilka stówek
Offline
sprawdz czy z cewkami i wtryskami masz wszystko ok, bo wiem ze w 1,6 FSI jak sa objawy niemocy to najczesciej wychodzi błąd cewki, a po ogledzinach wychodzi ze to jednak wtrysk, dowiedziałem sie tego od mojego mechanika w zeszłym tygodniu, pow mi ze juz mial 5 takich przypadów z rzedu i okazało sie ze we wszystkich byly walniete wtryski na trzecim cylindrze, a na vagu wyskakiwalo błąd trzeciej cewki
Offline
Witam:)
Jestem Nowy na forum i pisze w takiej sprawie i prosze o podpowiedz
Mianowicie mam 2.o FSI kod silnika AXW i tez mam problem z MOCA mianowicie w czasie jazdy traci moc i nie chce przyspieszać tak jak by "go coś" trzymało po czy nagle jest wszystko OK , wymieniłem już "czujnik ciśnienia benzyny" oczywiście orginał tak vag pokazał .
Może wiecie gdzie szukac jeszcze przyczyny:(
Pozdrawiam i dzieki za pomoc ewentualna
Offline
Witam mam podobny problem, wymiana czujnika ciśnienia paliwa nic nie pomogła brak mocy. Usterka nastąpiła po wymianie łącznika elastycznego wydechu czy może to być problem z sondą lambda czy inna przyczyna? Mechanik nie ma pomysłu. Na komputerze nadal czujnik ciśnienia paliwa i check engine.
kod błędu 16575 Fuel pressure sensor (6247)
Ostatnio edytowany przez STAPLER (11-07-2013 07:41:14)
Offline
Witam to i ja się podłączę do tematu.
Auto do 2000 obrotów praktycznie nie przyspiesza a powyżej nagle wciska w fotel.
Mam prośbę jak kto może sprawdzić logi które dzisiaj robiłem.
http://vaglog.pl/log-011_Ha374pp.html
http://vaglog.pl/log-003_zLKv6O.html
Offline
Sprawdź świece i przewody powinno pomóc
Offline
Mój drogi w nowych TFSI niestety na własną rękę to możesz go tylko umyć. Nie obędzie si bez dobrego mechanika.
Offline