Witam,
Po krótce opiszę problem:
Na zimnym silniku w obrębie obrotów 1700-2300 świszczy, gwiżdzę jakby karetka jechała za samochodem, oczywiście nie tak głośno ale słychać. Byłem z tym na szybkiego u 2 mechaników i 1 człowieka od regeneracji turbosprężarek. Wszyscy mówią że dziurawy dolot ale nie mogą znaleźć gdzie jest problem. Gościu od regeneracji turbosprężarek wymienił mi 2 uszczelki od "srebrnej rurki z harmonijką" EGR bo stawiał że to jest objawem łapania powietrza ale się mylił.
I teraz pytanie czy ktoś coś miał podobnego i czy znajdzie się ktoś w Warszawie lub okolicach kto ma komputer i ogólnie ogarnia takie rzeczy ?
Sam lubię majsterkować przy samochodzie i temat rzeka ale może ktoś jednak miał podobny problem i odnalazł przyczynę ?
Ostatnio edytowany przez Yodeyma (06-09-2016 20:57:06)
Offline
Yodeyma napisał:
Witam,
Po krótce opiszę problem:
Na zimnym silniku w obrębie obrotów 1700-2300 świszczy, gwiżdzę jakby karetka jechała za samochodem, oczywiście nie tak głośno ale słychać. Byłem z tym na szybkiego u 2 mechaników i 1 człowieka od regeneracji turbosprężarek. Wszyscy mówią że dziurawy dolot ale nie mogą znaleźć gdzie jest problem. Gościu od regeneracji turbosprężarek wymienił mi 2 uszczelki od "srebrnej rurki z harmonijką" EGR bo stawiał że to jest objawem łapania powietrza ale się mylił.
I teraz pytanie czy ktoś coś miał podobnego i czy znajdzie się ktoś w Warszawie lub okolicach kto ma komputer i ogólnie ogarnia takie rzeczy ?
Sam lubię majsterkować przy samochodzie i temat rzeka ale może ktoś jednak miał podobny problem i odnalazł przyczynę ?
Ja tak mam już od 6 lat i jeżdżę. Nie przejmuję się. Taki dźwięk mi nie przeszkadza.
Offline
Ja jednak muszę to zniwelować, nawet jak ktoś kiedyś przyjedzie kupić auto i zacznie mi wymyślać że turbo siedzi i chce sprzedać żeby w koszta nie wchodzić itd. różnie z ludźmi bywa. Siwych włosów można dostać a i tak nie przetłumaczysz
Offline
A tak z innej bajki.... Który(jaki) bezpiecznik odpowiada za oswietlenie tablicy rejestracyjnej bo wsadziłem LEDy ale chyba spaliło bezpiecznik bo teraz ciemno jak w d.. u murzyna
Offline
Jeżeli wymienisz z powrotem na zwykłe żarówki to zaczną swiecić , to nie bezpiecznik wsadziłeś ledy i jest za slabe napięcie komputer nie widzi ich
Offline
Byłem ostatnio u zaprzyjaźnionego mechanika, podłączył autko pod komputer aby sprawdzić turbawke. Okazało się że turbina dobrze doładowuje, tak jak powinna. Sprawdziliśmy też EGR i też wszystko ok, wtryski, świece żarowe itd itd. Mówił że prawdopodobnie winny jest wirnik w turbinie, jeśli nie ma luzów to możliwe że była już regenerowana i tak bywa. Sam nie raz jeździł na świeżo regenerowanej i świstała.
Teraz pytanie do Was, czy jest ktoś z Warszawy kto umie sprawdzić nieszczelność w dolocie ?? Chodzi mi o kumatego człowieka co od razu wie gdzie zajrzeć. Podejrzewam że to może być przyczyną. Ciężko się jeździ z ciągłą " karetką" na tyłku. Nie chce jechać i regenerować turbinę jak jest ok, 1200 zł na ziemi nie leży.
Nie mam garażu z kanałem żeby zajrzeć porządnie od spodu. Oczywiście stawiam bdb flache lub kwestia dogadania
Offline
Witam wszystkim. Jestem tu nowy i nie moge znaleźć pola gdzie mógłbym dodac nowy temat postów.. więc spróbuje tutaj. Miesiac temu zakupiłem Golf V z 2004r. 1.9 TDI 105km. Pierwszy problem jaki mi się pojawił to zanikanie mocy. Przy 120km/h tak jakby odcinało turby i wiecej jak 100 nie pojedzie... W warsztacie wyczyscili mi przeplywomierz i przez okolo 3tygodnie śmigał. Problem powrócił... Co poradzicie? CZyszczenei turbo?
Offline
Siema.Zadne czyszczenie turbo tylko wymiana na uzywke lub regeneracja.Miałem to samo i kupilem uzywke ale z ARL 150
Offline
Czemu nie czyszczenie turbo? wymiana to spory koszt, a czyszczenie może zadziałać.
Offline
Spasuje turbo z ARL 150? I jaki koszt?
Offline
Ogólnie nie ma czegoś takiego jak czyszczenie. To jest kogoś wymysł i tyle.Ja za swoje dałem 900pln
Offline
Czyli piaskowanie podchodzi pod regeneracje?
Offline