trzeci5 napisał:
jeśli na dolnych poduszkach będą widoczne ślady zużycia (pęknięcia gumy)to kwalifikuje się do wymiany jeśli wymienisz górne poduszki a dolne zostawisz to może to przyśpieszyć zużycie górnych,co za znaczenie ma to że dolne poduchy są osadzone w saniach?
doł dołem poducha dolna tryzna silnik i stabilizuje go tez ale i skrzynie bardziej niz górne, wiec bym stawiał na górne poduchy do przeglądu
Offline
Dołącze się do dyskusji, dzisiaj nie wytrzymałem ciśnienia i zrobiłem zrzuty bo od jakiegoś czasu poszarpuje autem na wolnych obrotach.Przy 2000 obrotach szarpie dużo mocniej jak by do przodu i do tyłu
Offline
Podłącze się do tego wątku.
Może jest ktoś w stanie mi doradzić:
Przy prędkości ok 115-125/130 km/h trzęsie mi samochodem. Fotel pasażera drży podłokietnik drży, itp. to samo dzieje się na zimowych i letnich kompletach opon. Opony wyważone. Nie wiem od czego zacząć poszukiwania ewentualnej usterki. Mam plan, żeby założyć koła od samochodu brata i zobaczyć czy to nie aby wina kół.
Ma ktoÅ› jeszcze jakieÅ› propozycje??
Offline
Jestem pewny, że tym wątkiem zainteresuje się dużo osób. Ten wątek jest bardzo ciekawy.
_______________________________________________________
biuro nieruchomości warszawa
Offline
Więc tak Golf został naprawiony .Mechanik który mi go naprawiał powiedział ,że przyczyna była w pompo wtryskach .Jest to golf v 1.9tdi 105KM wersja GOAL i servis po założeniu do niego tańszych wtrysków sprawił ze autem trzęsło wiec musiałem czekać kolejny miesiąc aż założyli drosze wtryski firmy bosh (bosz) z dwu letnią gwarancjom i po tym zabiegu auto wróciło do mnie już w idealnym stanie.
Pomijam fakt ze zaprowadziłem golfa do mechanika ponieważ stracił moc .Co doprowadziło do wymiany czterech wtrysków ,regeneracji turbiny i wymiany koła dwumasowego. No i dosyć sporej ilości gotówki z portfela
Offline