Ogłoszenie

#1 30-09-2009 15:30:27

master
Szefo ;)
Od: Szczecin
Zarejestrowany: 21-02-2009
Ostatnia wizyta: 01-01-1970
Posty: 1566
Silnik/Moc: TDI +
Serwis

Golf VI, Polo V, Scirocco III

Volkswagen Golf wciąż jest najlepiej sprzedającym się samochodem w Europie. Wyprodukowano już ponad 26 milionów egzemplarzy tych aut. Golf szóstej generacji został udoskonalony we wszystkich obszarach, co pozwala prognozować dalszy sukces.

„Oferując klientom dużo więcej niż kiedykolwiek wcześniej szósta generacja Golfa na nowo zdefiniuje jakość i poziom komfortu w klasie” - mówi prof. dr Martin Winterkorn Prezes Zarządu Volkswagen AG. W Europie sprzedaż rozpocznie się w październiku, następnie auto zadebiutuje w Afryce, Azji, Australii i Północnej Ameryce. Cena podstawowego modelu w Niemczech to 16.500 euro.

http://img406.imageshack.us/img406/2091/vwgolfvi6.jpg

Moc innowacji

Czysty design i muskularna bryła nowego Golfa ukazują drogę jaką będzie podążał Volkswagen w przyszłości. Akustyczne właściwości i ogólny wysoki komfort Golfa VI na nowo definiują standardy w jego segmencie. Model ten jest najcichszym Golfem wszechczasów. Innowacyjne skrzynie biegów i silniki, które już teraz spełniają normę EU-5, obniżają zużycie paliwa nawet o 28 procent.
Poprzez systemy wspomagające, takie jak aktywny tempomat (ACC), adaptacyjne zawieszenie (DCC) oraz asystent parkowania zostały wprowadzone do klasy Golfa najnowsze technologie opracowane przez koncern. Nowy system ESP, zoptymalizowana konstrukcja pozwalająca lepiej chronić pasażerów podczas wypadku, siedem poduszek powietrznych łącznie z chroniącą kolana, specjalne zagłówki zapobiegające urazom głowy, czujnik niezapiętych pasów dla pasażerów siedzących na tylnej kanapie oraz światła do jazdy dziennej - to elementy wyposażenia standardowego zapewniające maksymalny poziom bezpieczeństwa.

Design - precyzja w nowej formie

Wszystkie kluczowe elementy karoserii zostały ponownie zaprojektowane. „Główne elementy Golfa wykonaliśmy od samego początku” - wyjaśnia Walter de Silva - „Golf jest światową ikoną wśród samochodów. Stylistyka, graficzna forma nowego modelu pozostały całkowicie unikatowe. Jest bardziej ostry i trójwymiarowy niż jego poprzednik. Posiada wyraźniej zdefiniowane linie, krawędzie oraz dobrze dobrane proporcje powierzchni rozjaśnionych i zacienionych.”


VW Golf VI
Zespół kierowany przez Waltera de Silvę oraz Klausa Bischoffa wyszukał sedno DNA poprzednich generacji Golfa i wysłał je w przyszłość. Te stylistyczne cechy zawierają charakterystyczne wykończenie przodu jak w pierwszym Golfie oraz słupek C, który powstał w IV odsłonie. Golf VI posiada jednak bardziej sportową i elegancką linię niż wszystkie poprzednie generacje. Dach spoczywa - podobnie jak w Scirocco - na muskularnych ramionach. Wyraźna linia, którą Volkswagen nazywa „linią charakteru”, rozchodzi się od przednich reflektorów aż do tylnych świateł. Patrząc z profilu, nadaje ona Golfowi wizerunek pełniejszego, świetnie przylegającego do drogi.

Z przodu samochód cechuje poziomy grill, wpasowany pomiędzy reflektory, wykonany z tworzywa o czarnym połysku. Na czarnym tle zamontowane są także chromowane mocowania reflektorów przednich. Przez linie poziome zdominowany jest również tył samochodu. Bardzo szerokie tylne światła wyróżniają się spośród innych, szczególnie w nocy. Dzięki czystym, przejrzystym kształtom ujawniają podobieństwo do tylnych lamp Touarega.


Wnętrze - zwiększając różnice klasowe

Wyjątkowa jakość samochodu została również zaimplementowana do nowego designu wnętrza. Powierzchnie użytych materiałów można docenić zarówno wizualnie jak i poprzez dotyk. Wygląd i wzór elementów, takich jak na przykład szczotkowane aluminium czy nowe zegary, przeniesione zostały bezpośrednio z Passata CC. Dzięki temu kierowca ma wrażenie, że znajduje się w samochodzie z wyższego segmentu. Poprawiona została również ergonomia wnętrza. Wszystkie przyciski i pokrętła sterujące automatyczną klimatyzacją (Climatronic), zaprezentowaną po raz pierwszy w Passacie CC, są łatwiejsze w użyciu. Przyciski do ustawień szyb bocznych zostały przesunięte do przodu, dzięki czemu dostęp do nich jest łatwiejszy.

Działania Volkswagena skierowane są na dążenie do perfekcji w każdym detalu samochodu. Czujnik niezapiętych pasów bezpieczeństwa z tyłu działa niezależnie dla każdego pasażera. Innym przykładem jest skórzana tapicerka foteli, gdzie użyta została nowa, bardziej wytrzymała skóra. W bagażniku natomiast zamontowano cztery praktyczne haki gwarantujące, że po zakończonych zakupach, zawartość siatek na pewno nie będzie przesuwała się. Kolejnym przykładem są lusterka zewnętrzne, które dzięki zoptymalizowanej aerodynamice i nowemu kształtowi zdecydowanie mniej się brudzą. Natomiast przesunięcie sterownika lusterek do przodu, bliżej krawędzi drzwi, ułatwiło ich regulację.


Redukcja hałasu - najcichszy Golf wszechczasów

Nowy Golf charakteryzuje się fantastycznymi właściwościami akustycznymi. Specjalna powłoka przedniej szyby redukuje hałas podczas jazdy. Zastosowano także nowe uszczelnienie drzwi. Boczne lusterka nie tylko wyglądają ładniej, ale przede wszystkim poprawiły się ich własności aerodynamiczne, dzięki czemu znacząco zmniejszony został poziom hałasu wywołanego przez wiatr. Ponadto wykonano specjalne modyfikacje izolacji silnika, a także wyciszono schowek po stronie pasażera. Bardzo ciche opony i nowe łożyska w silniku również redukują szumy dochodzące z zewnątrz kabiny.


Silniki diesla - migracja do Common Rail

Po raz pierwszy w Golfie zamontowano bardzo ciche silniki diesla Common Rail. Dwa stabilizujące wałki kładą kres nieprzyjemnym wibracjom. Zastosowane zostaną silniki o mocach od 66 KW/90 KM do 125 KW/170 KM. Początkowo dostępne będą dwie jednostki 2.0 TDI. Jeden o mocy 81 KW/110 KM, drugi 103 KW/140 KM. Każdy z silników będzie posiadał filtr cząstek stałych (DPF).

Nowe jednostki TDI będą bardzo oszczędne, wersja 110 konna będzie zużywać 4.5 litra paliwa na 100 km co spowoduje redukcję spalania aż o 0,6 l. Wersja 140 konna będzie pobierać tylko 4.9 l/100km i w tym wypadku także spada zużycie paliwa o ok. 0,6 l/100 km.


Silniki benzynowe - bardziej ekonomiczne niż kiedykolwiek wcześniej

Podczas premiery Golfa dostępne będą cztery wersje silników benzynowych: 59 KW/80 KM, 75 KW/102 KM, 90 KW/122 KM i 118 KW/160 KM. Zaczynając od wersji 122 KM, silniki TSI będą pojedynczo bądź podwójnie doładowane. Trzeba zaznaczyć, że jednostki benzynowe są bardziej ekonomiczne niż w poprzednich generacjach Golfa. Wersja 80 konna zużywa tylko 6.4 litra paliwa na 100 kilometrów, to jest o 0.5 litra mniej niż w przypadku poprzednika. Pozostałe silniki TSI także są świetnym przykładem efektywności: jednostka 1.4 TSI o mocy 122 KM zużywa tylko 6.2 l/100 km. Nawet nowa 160 konna najwyższa wersja silnika 1.4 TSI spala tylko 6.3 litra paliwa na 100 km. Porównując z poprzednim 150 konnym FSI, silnik ten oszczędza aż 1.6 l paliwa na każde 100 km.


DSG zastępuje konwencjonalną automatyczną skrzynię biegów

Wszystkie wersje nowego Golfa będą mogły być wyposażone w dwusprzęgłową przekładnię DSG. W zależności od mocy silnika będzie można użyć sześcio lub siedmio-biegowej wersji. W nowym Golfie, bardzo wydajna DSG zastąpi klasyczne automatyczne skrzynie biegów. Jak efektywne jest połączenie silnika TSI z przekładnią DSG pokazuje średnie spalanie silnika 1.4 TSI (160KM) z siedmiobiegową DSG - wynosi ono 6.0 l/100 km. To zestawienie jest odpowiednikiem poprzedniego silnika 2.0 FSI 150 KM z sześciobiegową automatyczną skrzynią, gdzie średnie spalanie wynosiło 8.3 l. Oszczędność 2.3 litra to olbrzymi progres.









Nowe Polo Volkswagena zostało zaprezentowane po raz pierwszy w Szwajcarii, podczas Genewskiego Salonu Samochodowego. To piąta generacja jednego z najważniejszych obecnie niemieckich samochodów.

Szef koncernu, prof. dr Martin Winterkorn powiedział: „Łącząc konsekwentnie dostosowane do wymagań naszych czasów design i technologie stworzyliśmy Polo, które przenosi wyjątkową koncepcję Golfa do segmentu mniejszych samochodów. W ten sposób osiągnęliśmy całkowicie nowy poziom jakości wśród małych aut, dostępny za bardzo przystępną cenę.”

Żaden inny samochód w tej klasie nie sprawia wrażenia równie przemyślanego i wartościowego, jak nowe Polo. Komfort, jakość i bezpieczeństwo nabrały nowego wymiaru. Na jego bezpieczeństwo ma wpływ między innymi lepsza wytrzymałość struktury nadwozia. W obrębie przestrzeni na nogi udało się obniżyć stopień deformacji przy zderzeniu czołowym aż o 50 procent! W przypadku zderzenia bocznego wartość ta została  zmniejszona o 20 procent.

Seryjnie bezpiecznie wyposażony

Oferowane w Polsce Polo będzie wyposażone seryjnie w ABS, zestaw poduszek powietrznych o bardzo wysokiej skuteczności, obejmujący także poduszki chroniące głowę i klatkę piersiową (wbudowane w oparcia przednich foteli), napinacze i ograniczniki siły naprężenia pasów, a także zagłówki zapobiegające urazom kręgosłupa, trzy zagłówki na tylnej kanapie oraz mocowania Isofix dla fotelików dziecięcych.

http://img156.imageshack.us/img156/1442/volkswagenpolo200912.jpg

Masa w dół, spalanie w dół

Mimo znaczących udoskonaleń we wszystkich dziedzinach udało się obniżyć masę nadwozia nowego Polo o 7,5 procent. Dzięki zastosowaniu nowych silników TDI i TSI oraz 7-biegowej, dwusprzęgłowej przekładni DSG uzyskano także znaczną redukcję spalania i emisji CO2. Nowy silnik 1.2 TSI - czterocylindrowa jednostka napędowa doładowywana turbosprężarką z bezpośrednim wtryskiem benzyny uzyskuje moc 77 kW/105 KM i spala zaledwie 5,5 litra paliwa na 100 kilometrów (129 g/km CO2), czyli o 19 procent mniej, niż silnik o tej mocy stosowany w poprzednim modelu.
W pierwszym roku obecności na rynku nowe Polo dostępne będzie z siedmioma silnikami - czterema benzynowymi i trzema wysokoprężnymi - o spektrum mocy od 44 kW/60 KM do 77 kW/105 KM. Pięć z tych silników jest całkowicie nowych lub po raz pierwszy oferowanych w nowym Polo.

Do nowych silników należą wszystkie trzy silniki wysokoprężne (turbodiesle z bezpośrednim wtryskiem). Dzięki wtryskowi Common-Rail, zastosowanemu po raz pierwszy w Polo, pracują one bardzo efektywnie i komfortowo. O tym, jaki potencjał tkwi w nowych silnikach TDI, pokazuje Polo z jednostką 1.6 TDI o mocy 66 kW/90 KM - w połączeniu z pakietem BlueMotion spala średnio 3,8 litra na 100 kilometrów i emituje 96 g/km CO2.  Wynik ten czyni nowe Polo najoszczędniejszym i najczystszym pięcioosobowym samochodem z silnikiem wysokoprężnym na świecie. Pakiet BlueMotion może być połączony z każdym z trzech wariantów wyposażenia, dostępnych dla Polo: podstawowym Trendline, Comfortline i ekskluzywnym Highline.


Indywidualnie dobierane rozwiązania hightech

Dla nowego Polo, jako wyposażenie dodatkowe, oferowane są takie rozwiązania, jak statyczne światła doświetlające pobocze zintegrowane z reflektorami przeciwmgielnymi, światła do jazdy w dzień (seryjnie w Comfortline i Highline), kurtyny powietrzne - system poduszek powietrznych chroniących głowy pasażerów siedzących z przodu i z tyłu, radio i system radionawigacyjny czy wbudowane urządzenie głośnomówiące. Wkrótce możliwość wyboru indywidualnego wyposażenia dodatkowego zostanie poszerzona o rozsuwany i podnoszony panoramiczny dach oraz reflektory biksenonowe.



VOLKSWAGEN SCIROCCO III

W 2006 roku VW oficjalnie potwierdził, że zamierza wypuścić na rynek reinkarnację osławionego modelu Scirocco. Mode koncepcyjny pokazany był na salonie samochodowym w 2006 roku w Paryżu. Model produkcyjny wytwarzany od 2008 r wyróżnia volkswagenowski motor 1,4 TSI, który generuje 122 KM. Najmocniejsza benzyna legitymuje się mocą 200 KM, którą uzyskuje z 2-itrowego silnika. Druga gama silników to diesel 2,0 TDI legitymuje się mocą 140 KM- silnik jest stosowany także w modelu Tiguan. Stylistyka nowego Scirocco nie pozostawia wątpliwości, że mamy do czynienia z autem o sportowym zacięciu.

http://img524.imageshack.us/img524/9208/2009volkswagenscirocco.png

Offline

 

30-09-2009 15:30:27

VW REKLAMA
Google AdSense


#2 05-11-2009 13:10:59

andrew
Aktywny
Zarejestrowany: 22-02-2009
Ostatnia wizyta: 01-01-1970
Posty: 91

Re: Golf VI, Polo V, Scirocco III

Wyglad zewnetrzny przyznam nie rzuca na kolana, ale jest cos co mi sie bardzo w nowym golfie podoba, jest to wyglad wnetrza. Nasze golfy w srodku juz wygladaja o niebo lepiej niz np. golf IV natomiast golf VI wyglada juz bardzo nowoczesnie i duzo lepiej niz golf v.

Offline

 

#3 03-02-2010 23:27:02

Golf2.0 Tdi Tychy
Szeregowy
Od: tychy
Zarejestrowany: 05-10-2009
Ostatnia wizyta: 01-01-1970
Posty: 42

Re: Golf VI, Polo V, Scirocco III

Ja myśle nad zakupem VI generacji Golfa ale to może na jesień. super furka

Offline

 

#4 04-02-2010 00:07:39

xzbit00
Szeregowy
Zarejestrowany: 25-03-2009
Ostatnia wizyta: 01-01-1970
Posty: 25

Re: Golf VI, Polo V, Scirocco III

I co  ciekawe wcale niedroga:) Ja też zaczynam polować najlepiej coś 2.0 tdi w VI będzie to chyba CR 110KM

Offline

 

#5 05-02-2010 01:09:19

cemey603
Szeregowy
Zarejestrowany: 21-02-2009
Ostatnia wizyta: 01-01-1970
Posty: 40

Re: Golf VI, Polo V, Scirocco III

Ja zaczynam zbierac na nowe scirocco najlepiej 2.0 tsi

Offline

 

#6 16-02-2011 22:32:20

Mattrew
Zasłużony
Od: Chodzież Wlkp.
Zarejestrowany: 31-01-2011
Ostatnia wizyta: 01-01-1970
Posty: 124

Re: Golf VI, Polo V, Scirocco III

O tak sirocco bardzo ładna furka ;p Bardzo mi się też podoba nowe polo bo dosyć agresywnie zostało zrobione;p

Offline

 

#7 16-02-2011 22:48:29

master
Szefo ;)
Od: Szczecin
Zarejestrowany: 21-02-2009
Ostatnia wizyta: 01-01-1970
Posty: 1566
Silnik/Moc: TDI +
Serwis

Re: Golf VI, Polo V, Scirocco III

Ma ktoś jakieś doświadczenia z scirocco z silnikiem 1.4 tsi 160PS? Ostatnio dużo nad takim czymś myślałem, ale z tego co się dowiedziałem to akurat ten konkretny silnik nie jest już tak bezawaryjny jak pozostałe, zdarzały się pęknięcia tłoków, a więc naprawa bardzo kosztowna, dodać do tego jeszcze mod na 200PS to już ryzyko bardzo wysokie, bo chyba nie bardzo do charakterystyki tego auta pasuje tdi.

Offline

 

#8 16-02-2011 23:54:29

jurasvip
On wie wszystko
Od: Opole
Zarejestrowany: 12-12-2010
Ostatnia wizyta: 01-01-1970
Posty: 734

Re: Golf VI, Polo V, Scirocco III

co do 1.4tsi, wiele "złego" słyszałem, co prawda nie miałem styczności osobiście z tym autem czy silnikiem, ale wszystko o czym wspominasz "dowiedziałem to akurat ten konkretny silnik nie jest już tak bezawaryjny jak pozostałe, zdarzały się pęknięcia tłoków, a więc naprawa bardzo kosztowna, dodać do tego jeszcze mod na 200PS to już ryzyko bardzo wysokie" to prawda...
TDI nie pasuje? hmm, jesli Tobie to nie przeszkadza bez zastanowienia brałbym własnie TDI...

Offline

 

#9 17-02-2011 14:36:32

Marco
Admin
Od: Bielsko-Biała
Zarejestrowany: 23-07-2010
Ostatnia wizyta: 01-01-1970
Posty: 1346
Silnik/Moc: 1.4 TSI/152 KM
Serwis

Re: Golf VI, Polo V, Scirocco III

mam znajomego, który ma Scirocco z silnikiem 1.4 TSI 160 KM..
przejechane ma obecnie 30 tys km, więc autko całkiem świeże, natomiast często z nim rozmawiam, i jak do tej pory nie miał żadnych problemów z silnikiem, jak również z pozostałymi rzeczami w aucie..
pewnie jeszcze za wcześnie, żeby powiedzieć jak jest naprawde, za mało km przebiegu..
znajomy na chwilę obecną jest bardzo zadowolony z tego samochodu.. auto kupił początkiem 2009 roku, nowe w salonie..


VW FOREVER! CLICK ON A PHOTO smile

http://imagizer.imageshack.us/v2/150x100q90/843/ddrx.jpg

Offline

 

#10 10-05-2011 18:47:12

jurasvip
On wie wszystko
Od: Opole
Zarejestrowany: 12-12-2010
Ostatnia wizyta: 01-01-1970
Posty: 734

Re: Golf VI, Polo V, Scirocco III

Nowy rarytasik z niemieckiej stajni: cool
http://motoryzacja.interia.pl/samochody … ie,1636144

Offline

 

Stopka forum

Katalog Stron www statystyka Katalog stron


Powered by PunBB//Modifed by GOLFV.PL