Ogłoszenie

Polerowanie,ceramika

#1 30-09-2009 15:30:27

master
Szefo ;)
Od: Szczecin
Zarejestrowany: 21-02-2009
Ostatnia wizyta: 01-01-1970
Posty: 1578
Silnik/Moc: TDI +
Serwis

Golf VI, Polo V, Scirocco III

Volkswagen Golf wci─ů┼╝ jest najlepiej sprzedaj─ůcym si─Ö samochodem w Europie. Wyprodukowano ju┼╝ ponad 26 milion├│w egzemplarzy tych aut. Golf sz├│stej generacji zosta┼é udoskonalony we wszystkich obszarach, co pozwala prognozowa─ç dalszy sukces.

„Oferuj─ůc klientom du┼╝o wi─Öcej ni┼╝ kiedykolwiek wcze┼Ťniej sz├│sta generacja Golfa na nowo zdefiniuje jako┼Ť─ç i poziom komfortu w klasie” - m├│wi prof. dr Martin Winterkorn Prezes Zarz─ůdu Volkswagen AG. W Europie sprzeda┼╝ rozpocznie si─Ö w pa┼║dzierniku, nast─Öpnie auto zadebiutuje w Afryce, Azji, Australii i P├│┼énocnej Ameryce. Cena podstawowego modelu w Niemczech to 16.500 euro.

http://img406.imageshack.us/img406/2091/vwgolfvi6.jpg

Moc innowacji

Czysty design i muskularna bry┼éa nowego Golfa ukazuj─ů drog─Ö jak─ů b─Ödzie pod─ů┼╝a┼é Volkswagen w przysz┼éo┼Ťci. Akustyczne w┼éa┼Ťciwo┼Ťci i og├│lny wysoki komfort Golfa VI na nowo definiuj─ů standardy w jego segmencie. Model ten jest najcichszym Golfem wszechczas├│w. Innowacyjne skrzynie bieg├│w i silniki, kt├│re ju┼╝ teraz spe┼éniaj─ů norm─Ö EU-5, obni┼╝aj─ů zu┼╝ycie paliwa nawet o 28 procent.
Poprzez systemy wspomagaj─ůce, takie jak aktywny tempomat (ACC), adaptacyjne zawieszenie (DCC) oraz asystent parkowania zosta┼éy wprowadzone do klasy Golfa najnowsze technologie opracowane przez koncern. Nowy system ESP, zoptymalizowana konstrukcja pozwalaj─ůca lepiej chroni─ç pasa┼╝er├│w podczas wypadku, siedem poduszek powietrznych ┼é─ůcznie z chroni─ůc─ů kolana, specjalne zag┼é├│wki zapobiegaj─ůce urazom g┼éowy, czujnik niezapi─Ötych pas├│w dla pasa┼╝er├│w siedz─ůcych na tylnej kanapie oraz ┼Ťwiat┼éa do jazdy dziennej - to elementy wyposa┼╝enia standardowego zapewniaj─ůce maksymalny poziom bezpiecze┼ästwa.

Design - precyzja w nowej formie

Wszystkie kluczowe elementy karoserii zosta┼éy ponownie zaprojektowane. „G┼é├│wne elementy Golfa wykonali┼Ťmy od samego pocz─ůtku” - wyja┼Ťnia Walter de Silva - „Golf jest ┼Ťwiatow─ů ikon─ů w┼Ťr├│d samochod├│w. Stylistyka, graficzna forma nowego modelu pozosta┼éy ca┼ékowicie unikatowe. Jest bardziej ostry i tr├│jwymiarowy ni┼╝ jego poprzednik. Posiada wyra┼║niej zdefiniowane linie, kraw─Ödzie oraz dobrze dobrane proporcje powierzchni rozja┼Ťnionych i zacienionych.”


VW Golf VI
Zesp├│┼é kierowany przez Waltera de Silv─Ö oraz Klausa Bischoffa wyszuka┼é sedno DNA poprzednich generacji Golfa i wys┼éa┼é je w przysz┼éo┼Ť─ç. Te stylistyczne cechy zawieraj─ů charakterystyczne wyko┼äczenie przodu jak w pierwszym Golfie oraz s┼éupek C, kt├│ry powsta┼é w IV ods┼éonie. Golf VI posiada jednak bardziej sportow─ů i eleganck─ů lini─Ö ni┼╝ wszystkie poprzednie generacje. Dach spoczywa - podobnie jak w Scirocco - na muskularnych ramionach. Wyra┼║na linia, kt├│r─ů Volkswagen nazywa „lini─ů charakteru”, rozchodzi si─Ö od przednich reflektor├│w a┼╝ do tylnych ┼Ťwiate┼é. Patrz─ůc z profilu, nadaje ona Golfowi wizerunek pe┼éniejszego, ┼Ťwietnie przylegaj─ůcego do drogi.

Z przodu samoch├│d cechuje poziomy grill, wpasowany pomi─Ödzy reflektory, wykonany z tworzywa o czarnym po┼éysku. Na czarnym tle zamontowane s─ů tak┼╝e chromowane mocowania reflektor├│w przednich. Przez linie poziome zdominowany jest r├│wnie┼╝ ty┼é samochodu. Bardzo szerokie tylne ┼Ťwiat┼éa wyr├│┼╝niaj─ů si─Ö spo┼Ťr├│d innych, szczeg├│lnie w nocy. Dzi─Öki czystym, przejrzystym kszta┼étom ujawniaj─ů podobie┼ästwo do tylnych lamp Touarega.


Wn─Ötrze - zwi─Ökszaj─ůc r├│┼╝nice klasowe

Wyj─ůtkowa jako┼Ť─ç samochodu zosta┼éa r├│wnie┼╝ zaimplementowana do nowego designu wn─Ötrza. Powierzchnie u┼╝ytych materia┼é├│w mo┼╝na doceni─ç zar├│wno wizualnie jak i poprzez dotyk. Wygl─ůd i wz├│r element├│w, takich jak na przyk┼éad szczotkowane aluminium czy nowe zegary, przeniesione zosta┼éy bezpo┼Ťrednio z Passata CC. Dzi─Öki temu kierowca ma wra┼╝enie, ┼╝e znajduje si─Ö w samochodzie z wy┼╝szego segmentu. Poprawiona zosta┼éa r├│wnie┼╝ ergonomia wn─Ötrza. Wszystkie przyciski i pokr─Öt┼éa steruj─ůce automatyczn─ů klimatyzacj─ů (Climatronic), zaprezentowan─ů po raz pierwszy w Passacie CC, s─ů ┼éatwiejsze w u┼╝yciu. Przyciski do ustawie┼ä szyb bocznych zosta┼éy przesuni─Öte do przodu, dzi─Öki czemu dost─Öp do nich jest ┼éatwiejszy.

Dzia┼éania Volkswagena skierowane s─ů na d─ů┼╝enie do perfekcji w ka┼╝dym detalu samochodu. Czujnik niezapi─Ötych pas├│w bezpiecze┼ästwa z ty┼éu dzia┼éa niezale┼╝nie dla ka┼╝dego pasa┼╝era. Innym przyk┼éadem jest sk├│rzana tapicerka foteli, gdzie u┼╝yta zosta┼éa nowa, bardziej wytrzyma┼éa sk├│ra. W baga┼╝niku natomiast zamontowano cztery praktyczne haki gwarantuj─ůce, ┼╝e po zako┼äczonych zakupach, zawarto┼Ť─ç siatek na pewno nie b─Ödzie przesuwa┼éa si─Ö. Kolejnym przyk┼éadem s─ů lusterka zewn─Ötrzne, kt├│re dzi─Öki zoptymalizowanej aerodynamice i nowemu kszta┼étowi zdecydowanie mniej si─Ö brudz─ů. Natomiast przesuni─Öcie sterownika lusterek do przodu, bli┼╝ej kraw─Ödzi drzwi, u┼éatwi┼éo ich regulacj─Ö.


Redukcja hałasu - najcichszy Golf wszechczasów

Nowy Golf charakteryzuje si─Ö fantastycznymi w┼éa┼Ťciwo┼Ťciami akustycznymi. Specjalna pow┼éoka przedniej szyby redukuje ha┼éas podczas jazdy. Zastosowano tak┼╝e nowe uszczelnienie drzwi. Boczne lusterka nie tylko wygl─ůdaj─ů ┼éadniej, ale przede wszystkim poprawi┼éy si─Ö ich w┼éasno┼Ťci aerodynamiczne, dzi─Öki czemu znacz─ůco zmniejszony zosta┼é poziom ha┼éasu wywo┼éanego przez wiatr. Ponadto wykonano specjalne modyfikacje izolacji silnika, a tak┼╝e wyciszono schowek po stronie pasa┼╝era. Bardzo ciche opony i nowe ┼éo┼╝yska w silniku r├│wnie┼╝ redukuj─ů szumy dochodz─ůce z zewn─ůtrz kabiny.


Silniki diesla - migracja do Common Rail

Po raz pierwszy w Golfie zamontowano bardzo ciche silniki diesla Common Rail. Dwa stabilizuj─ůce wa┼éki k┼éad─ů kres nieprzyjemnym wibracjom. Zastosowane zostan─ů silniki o mocach od 66 KW/90 KM do 125 KW/170 KM. Pocz─ůtkowo dost─Öpne b─Öd─ů dwie jednostki 2.0 TDI. Jeden o mocy 81 KW/110 KM, drugi 103 KW/140 KM. Ka┼╝dy z silnik├│w b─Ödzie posiada┼é filtr cz─ůstek sta┼éych (DPF).

Nowe jednostki TDI b─Öd─ů bardzo oszcz─Ödne, wersja 110 konna b─Ödzie zu┼╝ywa─ç 4.5 litra paliwa na 100 km co spowoduje redukcj─Ö spalania a┼╝ o 0,6 l. Wersja 140 konna b─Ödzie pobiera─ç tylko 4.9 l/100km i w tym wypadku tak┼╝e spada zu┼╝ycie paliwa o ok. 0,6 l/100 km.


Silniki benzynowe - bardziej ekonomiczne ni┼╝ kiedykolwiek wcze┼Ťniej

Podczas premiery Golfa dost─Öpne b─Öd─ů cztery wersje silnik├│w benzynowych: 59 KW/80 KM, 75 KW/102 KM, 90 KW/122 KM i 118 KW/160 KM. Zaczynaj─ůc od wersji 122 KM, silniki TSI b─Öd─ů pojedynczo b─ůd┼║ podw├│jnie do┼éadowane. Trzeba zaznaczy─ç, ┼╝e jednostki benzynowe s─ů bardziej ekonomiczne ni┼╝ w poprzednich generacjach Golfa. Wersja 80 konna zu┼╝ywa tylko 6.4 litra paliwa na 100 kilometr├│w, to jest o 0.5 litra mniej ni┼╝ w przypadku poprzednika. Pozosta┼ée silniki TSI tak┼╝e s─ů ┼Ťwietnym przyk┼éadem efektywno┼Ťci: jednostka 1.4 TSI o mocy 122 KM zu┼╝ywa tylko 6.2 l/100 km. Nawet nowa 160 konna najwy┼╝sza wersja silnika 1.4 TSI spala tylko 6.3 litra paliwa na 100 km. Por├│wnuj─ůc z poprzednim 150 konnym FSI, silnik ten oszcz─Ödza a┼╝ 1.6 l paliwa na ka┼╝de 100 km.


DSG zast─Öpuje konwencjonaln─ů automatyczn─ů skrzyni─Ö bieg├│w

Wszystkie wersje nowego Golfa b─Öd─ů mog┼éy by─ç wyposa┼╝one w dwusprz─Ög┼éow─ů przek┼éadni─Ö DSG. W zale┼╝no┼Ťci od mocy silnika b─Ödzie mo┼╝na u┼╝y─ç sze┼Ťcio lub siedmio-biegowej wersji. W nowym Golfie, bardzo wydajna DSG zast─ůpi klasyczne automatyczne skrzynie bieg├│w. Jak efektywne jest po┼é─ůczenie silnika TSI z przek┼éadni─ů DSG pokazuje ┼Ťrednie spalanie silnika 1.4 TSI (160KM) z siedmiobiegow─ů DSG - wynosi ono 6.0 l/100 km. To zestawienie jest odpowiednikiem poprzedniego silnika 2.0 FSI 150 KM z sze┼Ťciobiegow─ů automatyczn─ů skrzyni─ů, gdzie ┼Ťrednie spalanie wynosi┼éo 8.3 l. Oszcz─Ödno┼Ť─ç 2.3 litra to olbrzymi progres.









Nowe Polo Volkswagena zosta┼éo zaprezentowane po raz pierwszy w Szwajcarii, podczas Genewskiego Salonu Samochodowego. To pi─ůta generacja jednego z najwa┼╝niejszych obecnie niemieckich samochod├│w.

Szef koncernu, prof. dr Martin Winterkorn powiedzia┼é: „┬ú─ůcz─ůc konsekwentnie dostosowane do wymaga┼ä naszych czas├│w design i technologie stworzyli┼Ťmy Polo, kt├│re przenosi wyj─ůtkow─ů koncepcj─Ö Golfa do segmentu mniejszych samochod├│w. W ten spos├│b osi─ůgn─Öli┼Ťmy ca┼ékowicie nowy poziom jako┼Ťci w┼Ťr├│d ma┼éych aut, dost─Öpny za bardzo przyst─Öpn─ů cen─Ö.”

┬»aden inny samoch├│d w tej klasie nie sprawia wra┼╝enia r├│wnie przemy┼Ťlanego i warto┼Ťciowego, jak nowe Polo. Komfort, jako┼Ť─ç i bezpiecze┼ästwo nabra┼éy nowego wymiaru. Na jego bezpiecze┼ästwo ma wp┼éyw mi─Ödzy innymi lepsza wytrzyma┼éo┼Ť─ç struktury nadwozia. W obr─Öbie przestrzeni na nogi uda┼éo si─Ö obni┼╝y─ç stopie┼ä deformacji przy zderzeniu czo┼éowym a┼╝ o 50 procent! W przypadku zderzenia bocznego warto┼Ť─ç ta zosta┼éa  zmniejszona o 20 procent.

Seryjnie bezpiecznie wyposa┼╝ony

Oferowane w Polsce Polo b─Ödzie wyposa┼╝one seryjnie w ABS, zestaw poduszek powietrznych o bardzo wysokiej skuteczno┼Ťci, obejmuj─ůcy tak┼╝e poduszki chroni─ůce g┼éow─Ö i klatk─Ö piersiow─ů (wbudowane w oparcia przednich foteli), napinacze i ograniczniki si┼éy napr─Ö┼╝enia pas├│w, a tak┼╝e zag┼é├│wki zapobiegaj─ůce urazom kr─Ögos┼éupa, trzy zag┼é├│wki na tylnej kanapie oraz mocowania Isofix dla fotelik├│w dzieci─Öcych.

http://img156.imageshack.us/img156/1442/volkswagenpolo200912.jpg

Masa w dół, spalanie w dół

Mimo znacz─ůcych udoskonale┼ä we wszystkich dziedzinach uda┼éo si─Ö obni┼╝y─ç mas─Ö nadwozia nowego Polo o 7,5 procent. Dzi─Öki zastosowaniu nowych silnik├│w TDI i TSI oraz 7-biegowej, dwusprz─Ög┼éowej przek┼éadni DSG uzyskano tak┼╝e znaczn─ů redukcj─Ö spalania i emisji CO2. Nowy silnik 1.2 TSI - czterocylindrowa jednostka nap─Ödowa do┼éadowywana turbospr─Ö┼╝ark─ů z bezpo┼Ťrednim wtryskiem benzyny uzyskuje moc 77 kW/105 KM i spala zaledwie 5,5 litra paliwa na 100 kilometr├│w (129 g/km CO2), czyli o 19 procent mniej, ni┼╝ silnik o tej mocy stosowany w poprzednim modelu.
W pierwszym roku obecno┼Ťci na rynku nowe Polo dost─Öpne b─Ödzie z siedmioma silnikami - czterema benzynowymi i trzema wysokopr─Ö┼╝nymi - o spektrum mocy od 44 kW/60 KM do 77 kW/105 KM. Pi─Ö─ç z tych silnik├│w jest ca┼ékowicie nowych lub po raz pierwszy oferowanych w nowym Polo.

Do nowych silnik├│w nale┼╝─ů wszystkie trzy silniki wysokopr─Ö┼╝ne (turbodiesle z bezpo┼Ťrednim wtryskiem). Dzi─Öki wtryskowi Common-Rail, zastosowanemu po raz pierwszy w Polo, pracuj─ů one bardzo efektywnie i komfortowo. O tym, jaki potencja┼é tkwi w nowych silnikach TDI, pokazuje Polo z jednostk─ů 1.6 TDI o mocy 66 kW/90 KM - w po┼é─ůczeniu z pakietem BlueMotion spala ┼Ťrednio 3,8 litra na 100 kilometr├│w i emituje 96 g/km CO2.  Wynik ten czyni nowe Polo najoszcz─Ödniejszym i najczystszym pi─Öcioosobowym samochodem z silnikiem wysokopr─Ö┼╝nym na ┼Ťwiecie. Pakiet BlueMotion mo┼╝e by─ç po┼é─ůczony z ka┼╝dym z trzech wariant├│w wyposa┼╝enia, dost─Öpnych dla Polo: podstawowym Trendline, Comfortline i ekskluzywnym Highline.


Indywidualnie dobierane rozwi─ůzania hightech

Dla nowego Polo, jako wyposa┼╝enie dodatkowe, oferowane s─ů takie rozwi─ůzania, jak statyczne ┼Ťwiat┼éa do┼Ťwietlaj─ůce pobocze zintegrowane z reflektorami przeciwmgielnymi, ┼Ťwiat┼éa do jazdy w dzie┼ä (seryjnie w Comfortline i Highline), kurtyny powietrzne - system poduszek powietrznych chroni─ůcych g┼éowy pasa┼╝er├│w siedz─ůcych z przodu i z ty┼éu, radio i system radionawigacyjny czy wbudowane urz─ůdzenie g┼éo┼Ťnom├│wi─ůce. Wkr├│tce mo┼╝liwo┼Ť─ç wyboru indywidualnego wyposa┼╝enia dodatkowego zostanie poszerzona o rozsuwany i podnoszony panoramiczny dach oraz reflektory biksenonowe.



VOLKSWAGEN SCIROCCO III

W 2006 roku VW oficjalnie potwierdzi┼é, ┼╝e zamierza wypu┼Ťci─ç na rynek reinkarnacj─Ö os┼éawionego modelu Scirocco. Mode koncepcyjny pokazany by┼é na salonie samochodowym w 2006 roku w Pary┼╝u. Model produkcyjny wytwarzany od 2008 r wyr├│┼╝nia volkswagenowski motor 1,4 TSI, kt├│ry generuje 122 KM. Najmocniejsza benzyna legitymuje si─Ö moc─ů 200 KM, kt├│r─ů uzyskuje z 2-itrowego silnika. Druga gama silnik├│w to diesel 2,0 TDI legitymuje si─Ö moc─ů 140 KM- silnik jest stosowany tak┼╝e w modelu Tiguan. Stylistyka nowego Scirocco nie pozostawia w─ůtpliwo┼Ťci, ┼╝e mamy do czynienia z autem o sportowym zaci─Öciu.

http://img524.imageshack.us/img524/9208/2009volkswagenscirocco.png

Offline

 

30-09-2009 15:30:27

VW REKLAMA
Google AdSense


#2 05-11-2009 13:10:59

andrew
Aktywny
Zarejestrowany: 22-02-2009
Ostatnia wizyta: 01-01-1970
Posty: 91

Re: Golf VI, Polo V, Scirocco III

Wyglad zewnetrzny przyznam nie rzuca na kolana, ale jest cos co mi sie bardzo w nowym golfie podoba, jest to wyglad wnetrza. Nasze golfy w srodku juz wygladaja o niebo lepiej niz np. golf IV natomiast golf VI wyglada juz bardzo nowoczesnie i duzo lepiej niz golf v.

Offline

 

#3 03-02-2010 23:27:02

Golf2.0 Tdi Tychy
Szeregowy
Od: tychy
Zarejestrowany: 05-10-2009
Ostatnia wizyta: 01-01-1970
Posty: 42

Re: Golf VI, Polo V, Scirocco III

Ja my┼Ťle nad zakupem VI generacji Golfa ale to mo┼╝e na jesie┼ä. super furka

Offline

 

#4 04-02-2010 00:07:39

xzbit00
Szeregowy
Zarejestrowany: 25-03-2009
Ostatnia wizyta: 01-01-1970
Posty: 25

Re: Golf VI, Polo V, Scirocco III

I co  ciekawe wcale niedroga:) Ja te┼╝ zaczynam polowa─ç najlepiej co┼Ť 2.0 tdi w VI b─Ödzie to chyba CR 110KM

Offline

 

#5 05-02-2010 01:09:19

cemey603
Szeregowy
Zarejestrowany: 21-02-2009
Ostatnia wizyta: 01-01-1970
Posty: 40

Re: Golf VI, Polo V, Scirocco III

Ja zaczynam zbierac na nowe scirocco najlepiej 2.0 tsi

Offline

 

#6 16-02-2011 22:32:20

Mattrew
Zasłużony
Od: Chodzie┬┐ Wlkp.
Zarejestrowany: 31-01-2011
Ostatnia wizyta: 01-01-1970
Posty: 124

Re: Golf VI, Polo V, Scirocco III

O tak sirocco bardzo ładna furka ;p Bardzo mi się też podoba nowe polo bo dosyć agresywnie zostało zrobione;p

Offline

 

#7 16-02-2011 22:48:29

master
Szefo ;)
Od: Szczecin
Zarejestrowany: 21-02-2009
Ostatnia wizyta: 01-01-1970
Posty: 1578
Silnik/Moc: TDI +
Serwis

Re: Golf VI, Polo V, Scirocco III

Ma kto┼Ť jakie┼Ť do┼Ťwiadczenia z scirocco z silnikiem 1.4 tsi 160PS? Ostatnio du┼╝o nad takim czym┼Ť my┼Ťla┼éem, ale z tego co si─Ö dowiedzia┼éem to akurat ten konkretny silnik nie jest ju┼╝ tak bezawaryjny jak pozosta┼ée, zdarza┼éy si─Ö p─Ökni─Öcia t┼éok├│w, a wi─Öc naprawa bardzo kosztowna, doda─ç do tego jeszcze mod na 200PS to ju┼╝ ryzyko bardzo wysokie, bo chyba nie bardzo do charakterystyki tego auta pasuje tdi.

Offline

 

#8 16-02-2011 23:54:29

jurasvip
On wie wszystko
Od: Opole
Zarejestrowany: 12-12-2010
Ostatnia wizyta: 01-01-1970
Posty: 734

Re: Golf VI, Polo V, Scirocco III

co do 1.4tsi, wiele "z┼éego" s┼éysza┼éem, co prawda nie mia┼éem styczno┼Ťci osobi┼Ťcie z tym autem czy silnikiem, ale wszystko o czym wspominasz "dowiedzia┼éem to akurat ten konkretny silnik nie jest ju┼╝ tak bezawaryjny jak pozosta┼ée, zdarza┼éy si─Ö p─Ökni─Öcia t┼éok├│w, a wi─Öc naprawa bardzo kosztowna, doda─ç do tego jeszcze mod na 200PS to ju┼╝ ryzyko bardzo wysokie" to prawda...
TDI nie pasuje? hmm, jesli Tobie to nie przeszkadza bez zastanowienia brałbym własnie TDI...

Offline

 

#9 17-02-2011 14:36:32

Marco
Admin
Od: Bielsko-Biała
Zarejestrowany: 23-07-2010
Ostatnia wizyta: 01-01-1970
Posty: 1346
Silnik/Moc: 1.4 TSI/152 KM
Serwis

Re: Golf VI, Polo V, Scirocco III

mam znajomego, kt├│ry ma Scirocco z silnikiem 1.4 TSI 160 KM..
przejechane ma obecnie 30 tys km, wi─Öc autko ca┼ékiem ┼Ťwie┼╝e, natomiast cz─Östo z nim rozmawiam, i jak do tej pory nie mia┼é ┼╝adnych problem├│w z silnikiem, jak r├│wnie┼╝ z pozosta┼éymi rzeczami w aucie..
pewnie jeszcze za wcze┼Ťnie, ┼╝eby powiedzie─ç jak jest naprawde, za ma┼éo km przebiegu..
znajomy na chwil─Ö obecn─ů jest bardzo zadowolony z tego samochodu.. auto kupi┼é pocz─ůtkiem 2009 roku, nowe w salonie..


VW FOREVER! CLICK ON A PHOTO smile

http://imagizer.imageshack.us/v2/150x100q90/843/ddrx.jpg

Offline

 

#10 10-05-2011 18:47:12

jurasvip
On wie wszystko
Od: Opole
Zarejestrowany: 12-12-2010
Ostatnia wizyta: 01-01-1970
Posty: 734

Re: Golf VI, Polo V, Scirocco III

Nowy rarytasik z niemieckiej stajni: cool
http://motoryzacja.interia.pl/samochody … ie,1636144

Offline

 

Stopka forum

Katalog Stron www statystyka Katalog stron


Powered by PunBB//Modifed by GOLFV.PL