Moj Golf 5 wydaje 6 sygnalow dzwiekowych typu "beep" lub bardziej moze "blink" po przekreceniu kluczyka na zaplon, przed startem silnika. Ktos wie moze co moga znaczyc? Zadnych bledow na komputerze ani zapalonych lampek...
Ostatnio edytowany przez 4k3or3et (28-08-2021 19:47:25)
Offline
Witam. Szukam pomocy, mianowicie w moim GTI odcina turbo przy dość wysokich obrotach, mechanik stwierdził po jeździe próbnej z kompem, że jest to problem pompy wysokiego cisnienia, owa pompę wymieniliśmy i problem jest nadal, pozatym siweci check engine i takie oto błędy P0444 i P1531. Czy miał ktoś podobne problemy?
Offline
witam mam problem z ustawieniem lewego lusterka nie ważne jak przełącznik jest ustawiony cały czas rusza się prawe lusterko
Offline
Witam błąd 16688-sporadyczny golf 1,9 BKC dodam że wywaliło go po zalaniu silnika ropą z powodu awarii vacuum pompy z silnika wylałem 7l oleju zmieszanego z ropą silnik pali od strzała ale w momencie rozgrzewania przy ok 20-30st zaczyna nim delikatnie telepać i wtedy wyrzuca ten błąd chek sie nie świeci dodam ze podmieniłem pompki na 4 cylindrze wraz z oringami przy starcie strasznie dymi na niebiesko ale nie telepie od razu na zimnym ani na ciepłym tylko jak osiąga ten zakres temperatury. Proszę was o jakieś rady, co mógłbym jeszcze sprawdzić zrobić no i o wasze zdanie ?
Offline
Witam wszystkich .
Wczoraj kupiłem golfa V 1.9 TDI z 2008r
Z autoraportu opartego na VIN wynika że silnik w tym aucie to: 1.6 benzyna 85kW
Czy to możliwe?
Offline
Są dwa rodzaje silników 1.6 w piątkach, jedne to 1.6 8V mpi, a drugie 1.6 16v fsi, pierwszy ma 102 KM a drugi na poczatku produkcji mial 110 KM a pozniej 115 KM czyli 85 KW, takze wszystko sie zgadza, aczkolwiek mpi wedlug mojej i nie tylko mojej opinii bo sam tez taki mialem jest duzo lepszy pod wzgledem bezawaryjnosci od 1.6 fsi. Pozdrawiam
Offline
Witam kupiłem golf 5 2.0 bkd. Mam pytanie chcie zmienić tarcze hamulcowe na 312mm z czego podejda wieksze jarzma?
Offline
Witam kupiłem golf 5 2.0 bkd. Mam pytanie chcie zmienić tarcze hamulcowe na 312mm z czego podejda wieksze jarzma?
Offline
Witam kupiłem golf 5 2.0 bkd. Mam pytanie chcie zmienić tarcze hamulcowe na 312mm z czego podejda wieksze jarzma?
Offline
Cześć Wszystkim,
Mam pewien problem z VW Golfem V, 1.4, 2007r. w gazie. Problem dotyczy odpalania - na gazie jak i na benzynie (przetestowano przez 4 dni jazdy wyłącznie na benzynie). Kiedy po całonocnym postoju samochodu (mniej więcej 13 godzin) próbuje go odpalić - nie ma z problemu. Po odpaleniu, jeździe i postoju do 30 minut tez nie ma problemu -odpala za pierwszym razem. Problem zaczyna się po 2-3,8 godzinach postoju - wtedy nie jestem w stanie go odpalić za pierwszym razem - kręci ale nie odpala (udaje się za 2, nieraz za trzecim). Diagnostyka komputerowa wykazała, wyłącznie ubogą mieszankę - nie było innych błędów. Gazownik również podpinał komputer - zaktualizował oprogramowanie i coś przestawił w ustawieniach - niestety to nie pomogło. Dość istotną kwestią jest jeszcze sprawa jak samochód zachowuje się na gazie przy niskich temperaturach. Miałam kilka razy sytuację, że podczas przerzucania samoistnego na gaz pojawiał się migający silniczek i samochód tracił na mocy - wtedy ręcznie wyłączyłam na gaz i automatycznie wszystko wróciło do normy. Po kilku takich sytuacjach, przy niskich temperaturach najpierw nagrzewałam samochód do 90 stopni i ręcznie przerzucałam na gaz - wtedy nic się nie działo. Czy ktoś z Was miał podobną sytuację bądź podejrzewa co może być przyczyną?
Offline
Cześć Wszystkim,
Mam pewien problem z VW Golfem V, 1.4, 2007r. w gazie. Problem dotyczy odpalania - na gazie jak i na benzynie (przetestowano przez 4 dni jazdy wyłącznie na benzynie). Kiedy po całonocnym postoju samochodu (mniej więcej 13 godzin) próbuje go odpalić - nie ma z problemu. Po odpaleniu, jeździe i postoju do 30 minut tez nie ma problemu -odpala za pierwszym razem. Problem zaczyna się po 2-3,8 godzinach postoju - wtedy nie jestem w stanie go odpalić za pierwszym razem - kręci ale nie odpala (udaje się za 2, nieraz za trzecim). Diagnostyka komputerowa wykazała, wyłącznie ubogą mieszankę - nie było innych błędów. Gazownik również podpinał komputer - zaktualizował oprogramowanie i coś przestawił w ustawieniach - niestety to nie pomogło. Dość istotną kwestią jest jeszcze sprawa jak samochód zachowuje się na gazie przy niskich temperaturach. Miałam kilka razy sytuację, że podczas przerzucania samoistnego na gaz pojawiał się migający silniczek i samochód tracił na mocy - wtedy ręcznie wyłączyłam na gaz i automatycznie wszystko wróciło do normy. Po kilku takich sytuacjach, przy niskich temperaturach najpierw nagrzewałam samochód do 90 stopni i ręcznie przerzucałam na gaz - wtedy nic się nie działo. Czy ktoś z Was miał podobną sytuację bądź podejrzewa co może być przyczyną?
Offline
Cześć Wszystkim,
Mam pewien problem z VW Golfem V, 1.4, 2007r. w gazie. Problem dotyczy odpalania - na gazie jak i na benzynie (przetestowano przez 4 dni jazdy wyłącznie na benzynie). Kiedy po całonocnym postoju samochodu (mniej więcej 13 godzin) próbuje go odpalić - nie ma z problemu. Po odpaleniu, jeździe i postoju do 30 minut tez nie ma problemu -odpala za pierwszym razem. Problem zaczyna się po 2-3,8 godzinach postoju - wtedy nie jestem w stanie go odpalić za pierwszym razem - kręci ale nie odpala (udaje się za 2, nieraz za trzecim). Diagnostyka komputerowa wykazała, wyłącznie ubogą mieszankę - nie było innych błędów. Gazownik również podpinał komputer - zaktualizował oprogramowanie i coś przestawił w ustawieniach - niestety to nie pomogło. Dość istotną kwestią jest jeszcze sprawa jak samochód zachowuje się na gazie przy niskich temperaturach. Miałam kilka razy sytuację, że podczas przerzucania samoistnego na gaz pojawiał się migający silniczek i samochód tracił na mocy - wtedy ręcznie wyłączyłam na gaz i automatycznie wszystko wróciło do normy. Po kilku takich sytuacjach, przy niskich temperaturach najpierw nagrzewałam samochód do 90 stopni i ręcznie przerzucałam na gaz - wtedy nic się nie działo. Czy ktoś z Was miał podobną sytuację bądź podejrzewa co może być przyczyną?
Offline